Monday, July 29, 2013

Rammstein la Bucureşti

Till Lindemann. Atât.
Eu număr un prezenţa la un concert Rammstein printre experienţele pe care consider că oricine ar trebui să le aibă. Fericirea pe care o simt după concert durează mult după ce se sting flăcările de pe scenă.


Nu pot scrie cum trebuie despre Rammstein. This is way too emotional for me.



Povestea mea personală cu Rammstein se întinde pe 14 ani...în care muzica lor mi-a fost coloană sonoră în toate aspectele vieţii mele. Rammstein este o legendă şi mă consider norocoasă că i-am văzut de aproape de atâtea ori, că discografia lor este în playlist-ul meu.







Niciodată nu voi uita dimineaţa în care mă pregăteam să plec la liceu şi pe Atomic am văzut prima dată Du Hast. Şi aici a început povestea...multe s-au schimbat, eu însămi m-am schimbat în toţi aceşti ani. Sunt mândră că partea din mine care se simte ca o supernova când aude Rammstein nu s-a schimbat. Rammstein este constanta mea, esenţa temperamentului meu şi esenţa mea de fericire pură.


















Rammstein au marcat începutul celei mai frumoase perioade din viaţa mea, luna petrecută în Paris, cu un concert formidabil la Bercy. 




















Rammstein is the fire burning everything clean, Rammstein is the light when all other lights go out.

Rammstein sunt ai mei. Mein Herz Brennt!


11 comments:

  1. Felicitari pentru fotografiile excelente reusite la concert!
    Oricum, cred ca-ti va trebui intreaga saptamina sa-ti revii, iar asta te face si mai mult de invidiat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Da, inca nu pot sa imi revin. Ti-ar placea sa vezi tot concertul tras HD?

      Delete
    2. Imediat ce se termina montajul il postez. Este integral, la unele portiuni tras din 2 unghiuri. Si sunetul e decent si mult zoom pe Till. :))

      Delete
    3. waaaa, si eu vreau, pretty please

      Delete
  2. Fa-o incet si cu grija, ca sa iasa bine, ca nu te grabeste nimeni! :))
    In cazul asta, chiar ai reusit o realizare MAREATA! Bravo tie(voua)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu acum las un profesionist sa-si faca treaba, ca totul sa iasa Zeiss. Da, vreau sa il facem la mare arta, nu cum arata de obicei pe youtube. Asta e, I don't blame them, dar sunt oameni in fata carora ma inclin pentru ca pot sta nemiscati cu bratele in sus doua ore ca sa aratam dupa aia si altora legenda Rammstein.

      Delete
  3. I barely could contain my orgasms last night!!! I screamed and I sang and I danced and I wanna have Till's babies!!!!!!!!!

    This morning, my neck was sore (still is) and I barely could make any sounds :))

    BEST. NIGHT. EVER!

    ReplyDelete
  4. Eu cred ca un concert trebuie sa-l simti, nu sa mergi pentru un check-in pe facebook. Dar da, un show Rammstein recomand oricui, fie ca asculta rock sau nu. Este genul de lucru pe care merita sa-l vezi MACAR o data in viata!
    Astept concertul! :D :D :D

    ReplyDelete
  5. Awesome, atat am de zis :D Urmeaza sa vizionez clipul!

    ReplyDelete
  6. Zei, titani ai rock'ului, imi cer mii de scuze ca nu am putut ajunge la capodopera voastra realizata taman in tara mea, nici nu pot exprima in cuvinte cat de rau imi pare. Sper din tot sufletul sa mai am macar o data in viata ocazia sa va vad live, muzica si show-ul pe care le faceti imi fac pielea de gaina doar uitandu-ma la acest videoclip, nu imi pot imagina cum m-as manifesta la un concert de-al vostru, probabil ar fi o exorcizare de orgasme, asemanatoare cu cel de la sfarsit!LOVE IT :X:X:X! Iti multumesc din tot sufletul pentru filmarea facuta, nu ca mi-ai facut ziua, mi-ai facut anul!! :X Iti doresc multa sanatate si bucurie si la cat mai multe concerte filmate cu acesti zei legendari, te pup dulce! :*:*:*:*

    ReplyDelete